آغاز کنسرت الیاس یالچینتاش ، خواننده جوان و محبوب ترکیه در ایران

الیاس یالچینتاش خواننده به نام کشور ترکیه که بسیاری از ایرانیان او را با قطعه Icimdeki Duman” می‌شناسند بارها برای برگزاری کنسرت موسیقی به ایران سفر کرده بود اما هربار این اتفاق میسر نمی‌شد تا اینکه در نهایت بعد از کش مکش‌های فراوان قرار است تا این برنامه در تیرماه در منطقه آزاد کیش برگزار شود.

رضا خانزاده مدیر شرکت اکسیرنوین که تهیه‌کنندگی این کنسرت را بر عهده دارد درباره این برنامه گفت: الیاس خواننده به مدت سه سال با شرکت اکسیر قرارداد دارد و اگر قرار باشد در ایران اجرا کند قطعا از طریق این شرکت خواهد بود.

اولین کنسرت این خواننده در ایران طی روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر در جزیره کیش برگزار می‌شود.

این تهیه‌کننده ادامه داد: فروش بلیت‌های این برنامه هم از طریق سایت اکسیر کنسرت انجام خواهد شد. همچنین قرارداد انحصاری تمامی کنسرت‌های این خواننده ترکیه ای در ایران با شرکت اکسیر نوین است. فاکتورهایی که در انتخاب گروه و افراد خارجی در نظر می‌گیریم باید مطابق با فاکتورهای مراجع ذی‌صلاح باشد؛ چه از نظر قانونی و چه محتوایی باید گروه‌هایی را به کشور بیاوریم که از کیفیت لازم برخوردار باشند. البته سلیقه خود ماهم دخیل است.

مدیرعامل “اکسیرنوین” در پایان نیز گفت: کنسرت این خواننده در شهرهای دیگر به محض دریافت مجوز اطلاع‌رسانی خواهد شد و فعلا نمی‌توان بطور قطع نظر داد.

منبع : سایت هنر آنلاین