حامی، رضا صادقی، مهدی یراحی، روزبه نعمت‌اللهی، سیامک عباسی و امیرعباس‌ گلاب در یک کنسرت به رهبری رضا تاجبخش در سالن وزارت کشور روی صحنه به اجرای عاشقانه‌های خود خواهند پرداخت.

ضا تاجبخش سرپرست و تنظیم‌کننده این کنسرت درباره این اجرا گفت: حامی، رضا صادقی، مهدی یراحی، روزبه نعمت اللهی، سیامک عباسی و امیرعباس‌ گلاب در این کنسرت به اجرای عاشقانه‌های خود خواهند پرداخت و نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران نیز در این برنامه ساز خواهند زد.

وی افزود: اتفاق مهم این کنسرت، حضور هفتاد نفر از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران است. از شانس خوب من ارکستر سمفونیک در تاریخ مدنظر ما برنامه نداشت. من هم با اجازه آقای شهرداد روحانی و با ذکر این موضوع که به جلسات تمرین نوازندگی ارکستر سمفونیک لطمه نزند تصمیم گرفتم به همراه این نوازنده‌ها روی صحنه بروم. در اینجا از آقای شهرداد روحانی بابت اعتماد و همکاری که با من داشتند تشکر می‌کنم. البته یک ارکستر پاپ شش نفره هم در این برنامه روی صحنه خواهد بود.

او ادامه داد: تمرینات این کنسرت از دهم اردیبهشت شروع می‌شود و چهار جلسه با ارکستر سمفونیک، چهار جلسه با ارکستر پاپ و چهار جلسه هم با تمامی خوانندگان تمرین می‌کنیم.

تاجبخش همچنین گفت: این کنسرت به آن شکل که در اجراهای ارکستر سمفونیک می‌بینیم رهبری ندارد که جلوی صحنه بایستد، اما محمدرضا عقیلی که همیشه همراه من و سرپرست این برنامه هم هست در چند قطعه که نوانس داریم و نیاز به حرکت دست برای رهبری است، جلوی صحنه این کار را انجام خواهد داد.

این تنظیم‌کننده ادامه داد: قرار بود بابک جهانبخش هم در این کنسرت حضور داشته باشد و صحبت‌هایی را هم انجام داده بودیم، اما پایان سال ۹۶ قرارداد او با شرکت اکسیر نوین به اتمام رسید. به دلیل مسائل قراردادی و همکاری بابک با یک شرکت جدید، در این کنسرت او همراه ما نیست تا شرایط کاری او هماهنگ‌تر شود.

کنسرت “عاشقانه‌های پاپ” در چهارسانس روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی سالن وزارت کشور به همت شرکت اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده روی صحنه خواهد رفت.

منع : سایت هنر آنلاین