رونمایی سرود تیم ملی فوتبال با صدای سالار عقیلی و آهنگسازی بابک زرین

سی ام اردیبهشت ماه در تالار وحدت به صورت رسمی از سرود ملی تیم فوتبال ایران که با صدای سالار عقیلی و آهنگسازی بابک زرین به اتمام رسیده، رونمایی خواهد شد .

مراسم بدرقه ملی‌پوشان تیم فوتبال ایران به جام جهانی و رونمایی از سرودهای تیم ملی در واپسین روزهای اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود و در این مراسم، مدیران حوزه ورزش و فرهنگ و هنر، بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال، هنرمندان، ورزشکاران و پیشکسوتان هنری و ورزش حضور دارند.

در این مراسم از سرود «۱۱ ستاره» با صدای سالار عقیلی، دو قطعه بی کلام اثر شهرداد روحانی و سرودی به آهنگسازی فریدون شهبازیان که مسیر تولید را برای اجرا در روسیه پیش گرفته، رونمایی خواهد شد و این همکاری نشان دهنده ی امید سراسری به صعود تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

بر اساس تفاهم‌نامه ای بین فدراسیون فوتبال و بنیاد فرهنگی هنری رودکی، مسئولیت ساخت و تنظیم سرودهای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بر عهده ی بنیاد فرهنگی هنری رودکی گذاشته شده است.

گفتنی است که تا چند روز گذشته، خوانندگی حامد همایون برای تیم ملی قطعی شده بود اما برای دومین بار خواننده ای که سرود تیم ملی فوتبال را باید بخواند، تعویض شد.

منبع : سایت موزیک پارس