کنسرواتوار کیج با مدیریت استاد نادر مشایخی، با نحوه جدید تدریس آهنگسازی، نوازندگی و رهبری با استفاده از تکنولوژی الکترو آکوستیک و برنامه‌نویسی موسیقی ثبت‌نام می‌کند.

کنسرواتوار جان کیج داراى ده ترم است که چهار ترم عمومی و شش‌ترم تخصصى است. دانشجویان در پایان دوره مدرک مورد تائید وزارت علوم دریافت می‌کنند و توانایى شرکت در آزمون ورودى بهترین دانشگاه‌های دنیا را خواهند داشت.

این کنسرواتوار برنامه بسیار ویژه‌ای برای دیکته موسیقی تنال، تنال آزاد و اتنال دارد. این سیستم آموزشی توسط خود کنسرواتوار طراحی شده و نتایج بی‌نظیری را ازنظر آموزشی داشته است به‌طوری‌که تمامی دانشجویان در پایان‌ترم توانایی نوشتن دیکته اتنال را خواهند داشت.

کنسرواتوار جان کیج برای اولین بار در ایران به شکل بسیار علمی و تخصصی به مقوله الکترواکوستیک و آهنگسازی با کامپیوتر برای خلق یک اثر آکوستیک خواهد پرداخت و همچنین به هنر پرفورمنس.

کنسرواتوار کیج برای کسانی که مایل به تحصیل در موسیقی هستند برنامه‌ریزی‌های دقیقی کرده است. این برنامه‌ریزی‌های تحصیلی با استانداردهای اروپایی و آمریکایی طرح‌ریزی‌شده است و تمام متدهای در نظر گرفته‌شده به زبان انگلیسی است اما دانشجو می‌تواند با توجه به این‌که می‌خواهد به کدام دانشگاه اروپایی وارد شود، زبان تخصصی خود را به فرانسه و المانی تغییر دهد.
برای شرکت در مصاحبه و آزمون ورودی کنسرواتوار به آدرس تلگرام @cageconservatory مراجعه نموده و فرم ثبت‌نام را پر نمایید.