محسن یگانه در شب تولد خود بر روی صحنه برج میلاد حاضر شد.

کنسرت محسن یگانه در سه شب به تهیه‌کنندگی شرکت “آوای فروهر” در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این کنسرت یگانه نسبت به اجرای ماه‌های قبل خود یک سری تغییرات جزئی در ارکستر نوپا و جوان خود ایجاد کرده بود. این خواننده پیش از اجرای تهران که بارها از آن استقبال و منجر به تمدید شده بود تور کنسرت‌های خود را در شهرهایی همچون (اصفهان_سالن سیتی سنتر، ۸ اردیبهشت) و (بندرعباس_سالن شهید آوینی، ۱۷ اردیبهشت) برگزار کرد.

شروع این اجرای موسیقی از همان ابتدا و حتی قبل از شروع با استقبال بسیار زیاد و تشویق‌های پی‌درپی مخاطبان همراه بود و با حاضر شدن نوازندگان و بعد از آن اضافه شدن محسن یگانه به جمع آن‌ها در سالن غوغا شد و مخاطبان این گروه را بسیار پرانرژی تشویق کردند.

کنسرت یگانه با اجرای قطعه “باور کنم” آغاز شد و با خواندن آثاری همچون “من”، “سکوت”، “دوست دارم”، “باور” “کویر”، “پا به‌پای تو”، “بهت قول میدم”، “نشکن دلمو” و ریمیکسی از آثار قدیمی این خواننده ادامه یافت.

جدیدترین قطعه یگانه “عبور” که با استقبال خوبی روبرو شد نیز از قطعاتی بود که او اجرا کرد. پس از آن قطعه‌ “بهت قول میدم” نیز به‌طور آنپلاگد اجرا شد و با همخوانی خوب حضار همراه بود.

سال گذشته هنگام اجرای قطعه “بهت قول میدم” در یکی از کنسرت‌های یگانه، تصویربرداری انجام شد و فیلم آن در اختیار طرفداران این خواننده قرار گرفت و همین اتفاق باعث شد علاقه شنوندگان موسیقی پاپ به این قطعه بیش از پیش شود.

احسان یزدانی (کیبورد) سعید علیرضایی (گیتار بیس)، شایان مجیدی (گیتار الکتریک)، امید آرتین (گیتار کلاسیک) و پارسا پرورین (درامز) وحید قاسمی (پرکاشن)، محمد زرنوش (کلارینت) و محمدرضا زارعی (ویولن) نوازندگان این خواننده در کنسرت بودند.

در انتهای این کنسرت یگانه اعلام کرد که امشب شب تولد او بوده و مردم داخل سالن نیز با فریاد تولدت مبارک او را همراهی کردند.

پرستو صالحی، پانته‌آ بهرام و مهران غفوریان مهمان ویژه این برنامه بودند.

منبع : سایت هنر آنلاین