در هفتمین شب از اجراهای سی و سومین جشنواره فجر شاهد حضور گرم ماکان بند بر روی صحنه سالن همایش ایرانیان بودیم.

در این کنسرت هنرمندانی چون :

امیر مقاره ( خواننده ) رهام هادیان ( خواننده ) یاشار خسروی ( ساکسفون ) انوشیروان تقوی (گیتار) ، احمد عباسنیا (درامز)، مجید عطرلی (گیتار باس)، مهران فرش لی (پرکاشن )،سهیل اباذری (کیبورد)،به هنرنمایی پرداختند.

این کنسرت که با استقبال شدید مردمی رو به رو بود ، با اجراهای هیجان انگیز شور زیادی در سالن برپا کرد و مردم را در هم خوانی آهنگ ها با خود همراه کرد.

رهام هادیان در رویارویی با استقبال شدید مردم با طرفداران خود گفت: از شما واقعا ممنونیم که باعث شدید آرزوهایی که تو خوابمون هم نمی دیدیم تبدیل به واقعیت شود.

در این کنسرت که در آن شاهد سکوت یک دقیقه ای برای ادای احترام به درگذشتگان کشتی سانچی بودیم ، قطعات مختلفی از ماکان بند بودیم . قطعاتی هم چون :

قطعات ” بازیچه ” ، ” دلگیری” ، ” دیونه بازی ” ، ” هرباراین درو ” ، ” مثل کوه ” ، ” ای داد ” ، ” شیک ” ،” یه لحظه نگام کن ” ، “چشای تو ” و ….

هم چنین یاشار خسروی و امیر میلاد نیکزاد نیز با اجرای شورانگیز ریمیکس آهنگ های آلبوم زیبای دیوونه بازی در صحنه حضور ویژه ای داشتند.

همچنین در بین دو بخش کنسرت، یاشار خسروی ضمن ابراز همدردی با تکنوازی ساکسفون قطعه ای را تقدیم به خانواده شهدای نفتکش ” سانچی ” کرد.

در ادامه و در بخش دوم از این اجرا ، رهام هادیان با اجرای یک قطعه ی خاص اسپانیایی به هنرنمایی پرداخت که از بخش های ویژه کنسرت از آن یاد میشود .

در پایان کنسرت قطعه ” دلگیری ”  که با توجه به استقبال ویژه و همخوانی مردم رو به رو شد ، دوبار به اجرا در آمد.

منبع : سایت آوای موسیقی