اولین دوره فستیوال موسیقی الکترونیک تهران با درخشش هنرمندان در تهران برگزار شد .

محمد مسلمی، اشکان صدیق آذر، علی پناهی، خشایار روانگر، محمد رجبی و … در نخستین دوره فستیوال موسیقی الکترونیک تهران برنامه اجرا کردند.

در نخستین روز از این اجراها محمد مسلمی سبک‌های مختلفی از موسیقی الکترونیک را اجرا کرد و از افرادی بود که تمامی بلیت‌های کنسرت او بفروش رفت و تمدید شد.

اشکان صدیق آذر (Ashcome) که پیش‌ازاین به‌عنوان نوازنده در ارکستر محمد علیزاده به اجرای برنامه پرداخته بود، در روز اجرایش با استقبال دوستداران موسیقی روبه‌رو شد و همه ارکستر محمد علیزاده نیز به‌عنوان مهمان در سالن اجرای برنامه‌اش حضور داشتند. محمدصادقی (ممسی) از دیگر مهمانان این اجرای جذاب و پرتحرک بود که با استقبال دوستداران موسیقی روبه‌رو شد.

الکترو، الکتروهاوس، هاوس، ترپ، چیل اوت از فضاهایی بود که در اجرای این هنرمند شنیده شد.

Elemaun و Xashrav هنرمندانی بودند که در شب سوم فستیوال به اجرای برنامه پرداختند.

در اولین سانس از این اجرا، علی پناهی در قالب پروژه اِلِمان به روی صحنه رفت.

اما سانس دوم اجرای شب دوم متعلق به خشایار روانگر بانام هنری xashrav بود که پیش‌تر قطعات او را به‌صورت جداگانه و در همکاری با گروه دنگ شو دیده و شنیده‌ایم.

روانگر در این اجرا با نشان دادن روی جدیدی از موسیقی الکترونیک و استفاده از سازهای زنده نظیر گیتار، ساکسیفون و درامز اتفاق جدیدی را در این سبک از موسیقی برای مخاطبان رقم زد.

محمد رجبی، Ali i.A.N، M.H Project سه هنرمندی بودند که در شب سوم فستیوال به اجرای برنامه پرداختند.

پویا معمارزاده، میلاد مأوی، رضام و محمد حسین مسلمی (m.h.project) اعضای گروه دنگ شو، امیر ارجینی و… از جمله مهمانان فستیوال در روزهای گذشته بودند.

حمید خسروبیگی مدیریت این فستیوال را بر عهده داشت.

منبع : سایت هنر آنلاین