یادگیری موسیقی فرایندی است که زمان زیادی را می طلبد. بین درس ها ، تمرین و تجربیات زیاد ، یادگیری موسیقی تعهد و پشتکار بالایی را میخواهد. به لطف فناوری و اینترنت ، انجام این تعهد برای همگان آسانتر شده است. یوتیوب می تواند یک مکان شگفت انگیز برای شروع باشد و آموزش ها و درس هایی را ارائه می دهد که اکثر آنها بدون هزینه می باشد . اما اگر می خواهید از ویدئوهای ساده در یوتیوب فراتر بروید ، اپلیکیشن های زیادی وجود دارد که به شما در این زمینه کمک زیادی خواهد نمود.

ما تعدادی از بهترین اپلیکیشن ها را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.


GARAGEBAND

(GarageBand) مدتی است که وجود دارد و بیشتر به عنوان روشی استفاده می شود که به شما اجازه می دهد تا به راحتی موسیقی را در آیفون یا آیپد خود ضبط کنید اما قابلیت های بسیار زیادی در این برنامه وجود دارد. همچنین به شما این امکان را می دهد که ابزارهای موسیقی را به صورت مجازی به هرکجا که می خواهید ببرید و در واقع یک استودیوی خلق موسیقی بسیار مجهز به همراه داشته باشید. در حال حاضر این برنامه بیشتر برای آن دسته از افرادی می باشد که می خواهند به صورت جمعی جلسه جمعی فی البداهه موسیقی داشته باشند فوق العاده است.

SIMPLY PIANO

با این برنامه می توانید به سادگی تلفن یا تبلت خود را روی پیانو یا صفحه کلید خود قرار داده و شروع به نواختن کنید. این برنامه آهنگ را تشخیص می دهد و بازخورد فوری را به شما گزارش می دهد.اما اگر پیانو ندارید با این برنامه می توانید تعداد زیادی آهنگ سرگرم کننده و مجموعه عظیمی از دوره های مختلف موسیقی برای سنین مختلف و سلیقه های موسیقی طراحی شده را تجربه کنید. حتی برای افرادی که هرگز حتی جلوی پیانو ننشسته اند این برنامه فوق العاده می باشد.

YOUSICIAN

(Yousician) کمی کاربردی تر است و برای پیانو ، گیتار ، باس و یوکللی استفاده می شود. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا به راحتی مراحل گام به گام موسیقی را دنبال کنید که از اساسی ترین اصول تا تکنیک های پیشرفته را شامل می شود. با ارائه بیش از ۱۵۰۰ تمرین و درس های ویژه در زمینه تئوری موسیقی و مسابقات هفتگی با میلیون ها نفر دیگر می توانید در چالش های هفتگی شرکت کنید.

UBERCHORD

اگرچه این برنامه فقط برای گیتار است ، اما مانند یک معلم شخصی گیتار می باشد که همواره در کنار شما می باشد. (Uberchord) با نیازهای موسیقی شما سازگار است و توصیه ها و نکاتی را برای بهبود نوازندگی به شما گوشزد می کند.این برنامه شامل دوره های فوق العاده ای می باشد که اصول و تکنیک های لازم را با استفاده از آهنگ های معروف شناخته شده به شما آموزش می دهد. همچنین هر هفته محتوای جدیدی ارائه می دهد و به شما در یادگیری آهنگ های خاص کمک می کند.

SINGTRUE

آیا عاشق آواز خواندن هستید ، اما فکر نمی کنید استعداد واقعی آن را دارید؟ این برنامه برای شما طراحی شده است و با بیش از ۳۰ تمرین تعاملی به شما کمک می کند تا صدای خود را آموزش دهید و بتوانید با اطمینان و سهولت آواز بخوانید. (SingTrue ) آهنگ شما را تجزیه و تحلیل می کند و بازخورد شخصی فوری به شما می دهد. مبتدیان از شنیدن صدای خود در این برنامه شگفت زده خواهند شد!

VOICE TRAINING

این برنامه شبیه به (SingTrue) می باشد اما دارای جزئیات بیشتری است شاید به این دلیل که با همکاری یک معلم حرفه ای آواز طراحی شده است و به منظور شبیه سازی تجربه واقعی کلاس های آواز تحت آموزش یک معلم است که در آن از پیانو استفاده می شود. این برنامه به شما نشان می دهد که در حال حاضر در چه سطحی هستید و مجموعه ای از تمرینات آوازی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا با آرامش بخشیدن به صدای خود ، دامنه صوتی خود را گسترش دهید و نت هایی را بازخوانی کنید که شما را به چالش بکشد.

TINY PIANO

این برنامه به نوعی شبیه به بازی (Guitar Hero) می باشد اما با این تفاوت که برای پیانو طراحی شده است و کمی آموزشی تر از بازی ویدئویی است. به عنوان یک نقطه شروع سرگرم کننده برای کسانی که مایل به یادگیری پیانو هستند ، بیش از ۴۰۰ آهنگ برای انتخاب و ویژگی جالب کنترل سرعت دارد که به شما این امکان را می دهد تا برای شروع با سرعت کمتری شروع کنید و با افزایش سرعت هر آهنگ با آن اجرا کنید. با طیف گسترده ای از گزینه ها این برنامه می تواند در کوتاه ترین زمان به شما احساس رضایت زیادی بدهد.

PIANO FREE

این برنامه برای شروع به شما این امکان را می دهد تا از بین چند نوع مختلف پیانو مانند گرند یا دیواری و سازهایی همچون ویولن ، هارپسیکورد ، آکاردئون ، ارگ و گیتار انتخاب کنید. با استفاده از آهنگ های رایگان که توسط نوازندگان برای مبتدیان و نوازندگان با تجربه تر نوشته شده است ، این آکوردهای مختلف ، نحوه خواندن نت موسیقی و موارد دیگر را به شما آموزش می دهد. همچنین مجموعه ای از بازی های کوچک را ارائه می دهد که به شما کمک می کند پیانو را بدون هیچ گونه درس اولیه ای شروع کنید.

EASY MUSIC

این برنامه بیشتر برای کودکان طراحی شده است، اما در واقع به طور شگفت انگیزی به عنوان نقطه شروع برای کسانی که به دنبال یادگیری موسیقی هستند نیز کاربرد زیادی دارد.با این برنامه شما یاد می گیرید تا نت ها، آهنگ ها ، ریتم و ملودی را تشخیص دهید. از آنجا که این برنامه برای جمعیت جوان طراحی شده است ، یک ابزار فوق العاده برای کمک به شما برای یادگیری هر سازی می باشد و باعث می شود آن ساز را بهتر درک کنید.