سابقه پر افتخار (super sensitive) همیشه در گروی همکاری بین تولید کنندگان و نوازندگان بوده است.از آغاز تاسیس این شرکت در سال ۱۹۳۰ بنیانگذارش اد واکرل می دانست که برای موفقیت شرکتش محصولاتش باید مورد قبول نوازندگان قرار گیرد.اد واکرل که از کیفیت پایین سیم های موجود در بازار آن زمان کلافه شده بود فعالیت خود را با ساخت یک سیم از جنس استیل ضد زنگ که امروزه با نام برند (red label) شناخته می شود شروع کرد.(red label) که هنوز هم پرچمدار محصولات این شرکت است سیم انتخابی بسیاری از مربیان موسیقی برای هنرجویان مبتدی و متوسط می باشد.

در سال ۱۹۶۷ جان و پدرش وینسنت کاوانا شرکت خود را که در شیکاگو مستقر بود خریداری کردند.ولی ماموریت اصلی شرکت که ساخت سیم با بالاترین کیفیت و بهترین مواد برای سازهای زهی آرشه ای بود ثابت ماند.پس از انتقال شرکت به ساراسوتای فلوریدا در سال ۱۹۷۲ جان یک بخش با نام تحقیق و توسعه راه اندازی کرد. تحقیقات او با (old fiddler line) آغاز شد که به سیم مورد علاقه ی نوازندگان کانتری و وسترن تبدیل شد. استفاده از فلزات جدید و نامتعارف در آن زمان و آزمایش هایی با هسته های چند رشته ای به خط تولید (pinnacle) برای ویولن، ویولا، ویولنسل و کنترباس داد.

با ظهور مواد مصنوعی صنعت سیم سازی می توانست مشکلات حساسیت سیم های سنتی به تغییرات آب و هوایی را برطرف کند. بدین ترتیب این شرکت خط سیم های (sensicore) را توسعه داد.این ماده کامپوزیت مصنوعی جدید که جنسش نایلون بود صدای خالص یک سیم ساخته شده از روده را با دوام یک سیم چند رشته ای به نوازنده میداد.این نوع سیم ها نیاز نوازندگان را از سطح مبتدی تا متوسط و حتی نوازندگان حرفه ای ، پوشش میدهد.

شرکت (super sensitive) تولید کننده سیم و تجهیزات جانبی برای ویولن ،ویولا ،ویولنسل و کنترباس است که در شهر ساراسوتای ایالت فلوریدای آمریکا مستقر می باشد.سیم هایی که این شرکت برای سازهای زهی آرشه ای عرضه میکند تحت دو نام (red label) و (sensicore strings) شناخته می شوند.

سیم های (red label) محبوب ترین محصول این شرکت از هسته ای فولادی و سیم پیچ های بادوام ساخته شده است.(red label) مشخصا توسط مربیان متد سوزوکی و معلمان موسیقی توصیه می شود. کیفیت عالی و قابلیت اطمینان بینظیری را ارائه می دهد.این سیم ها مقرون به صرفه و بادوام هستند و برای تمامی هنرجویان سازهای زهی آرشه ای با تمامی اندازه ها طراحی شده اند.


هسته (perlon) در سیم های (sensicore) حس و حال سیم های سنتی را در کنار پایداری سیم های سینتیک در مقابل تغییرات دما و رطوبت فراهم می کند در نتیجه این سیم ها صدایی گرم و کامل دارند و توسط نوازندگان حرفه ای و دانشجویان جدی در سطح بین المللی ترجیح داده می شود.استفاده برند (super sensitive) از مواد کلاسیک و نو آورانه به شما کمک می کند تا پتانسیل ساز خود را در بالاترین سطح به نمایش بگذارید.این برند با نیازهای هنری شما هماهنگی کامل دارد.در بطن تعهد این شرکت به کیفیت، تعهد به درک نیازهای منحصر به فرد نوازندگان نیز قرار دارد.