الیسی میسین نامی است که باید به خاطر سپرد زیرا که او یک نوازنده کلاسیک پیانو می باشد که فراتر از سن خود موسیقی را درک کرده است.
او در شهر استاوروپول روسیه متولد شد و سفر او در دنیای موسیقی از چهار سالگی آغاز شد.این اعجوبه جوان در حال حاضر در هنرستان مسکو زیر نظر استاد پیانو و تکنواز ناتالیا ترول مشغول به تحصیل است.

هنگامی که الیسی پیانو می نوازد همگان را مجذوب خود می کند.او هنگامی که ۷ سال داشت در سال ۲۰۱۸ در یک برنامه‌ی تلویزیونی در روسیه قطعه ای از شوپن را با زیبایی و احساس فراوان نواخت.
ویدیو مینی رسیتال این نوازنده‌‌ی کوچک به سرعت در سرتا سر اینترنت غوغایی بر پا کرد.

بسیاری از بینندگان نه تنها به تکنیک قابل توجه پیانیست جوان بلکه به بیان و بلوغ نواختن وی نیز اشاره کرده اند.
موسیقی شوپن از دیرباز یکی از سخت ترین رپرتوارهای پیانو محسوب می شده است که نه تنها مستلزم داشتن انگشتانی کشیده و بالغ است بلکه به احساس عمیق و کنترل بالا و لمس ظریف و دقیقی برای بیان نیاز دارد.

می توان گفت او تنها نت ها را نمی نوازد بلکه احساسش را می نوازد و شاید این درک از موسیقی زمان زیادی ببرد که دیدنش در نوازندگی یک پسر ۷ ساله تعجب آور و تحسین برانگیز است.
در سال ۲۰۲۰ ، الیسی تولد ۱۰ سالگی خود را جشن گرفت. او در حال حاضر در حرفه موسیقی به طرز باورنکردنی می درخشد. او با ارکستر سمفونیک ملی روسیه و ارکستر سمفونیک ملی جوانان روسیه نیز اجرا کرده است.
و مرتباً با دنیس ماتسوف ، هنرمند برجسته‌ی پیانو نوازندگی می کند.

کانال او در یوتیوب بیش از ۲۰۰،۰۰۰ کاربر دارد و این تازه آغاز سفر او در دنیای بزرگ موسیقی است.