کنسرت گروه «مهتاب» به سرپرستی احسان ذبیحی‌فر و خوانندگی مجتبی عسگری در نهمین روز جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی برگزار شد. این گروه علاوه بر بازسازی چهارمضراب نوای استاد صبا به اجرای قطعات احسان ذبیحی‌فر، آهنگساز جوان و نیز سرپرست این گروه پرداخت.

گروه «مهتاب» از سال ۱۳۷۵ با اجرای کنسرت‌های متعددی را در تهران و شهرهای دیگر شناخته شد. آلبوم‌های «سایه‌روشن مهتاب» به خوانندگی بیژن کامکار و نجمه تجدد، «هیچ مگو» به خوانندگی مجتبی عسگری، «ابرو کمان» به خوانندگی محمد معتمدی و «آن روزها» به خوانندگی فریدون پوررضا، بهرام باجلان، مجتبی عسگری و وحید تاج آثاری هستند که تا کنون از گروه «مهتاب» منتشر شده است.
این برنامه در دو بخش برگزار شد. در بخش اول در دستگاه همایون برای شروع مقدمه باکلام می‌تراود مهتاب را اجرا گردید سپس تصنیف «هیچ مگو» که در هفدهمین جشن خانه‌ی موسیقی عنوان «آلبوم برگزیده» برای خوانندگی و آهنگسازی را کسب کرده بود اجرا گردید. در ادامه برای حسن ختام بخش اول برنامه تصنیفی با نام «دلدار» نواخته شد.
در بخش دوم نیز با اضافه شدن نوازنده‌ی نی، فرهاد زالی، گروه قطعاتی را در دستگاه نوا اجرا نمود.

در این اجرا احسان ذبیحی‌فر (کمانچه، آهنگساز و سرپرست گروه)، مجتبی عسگری (خواننده)، حمید قنبری (تمبک)، احسان امامی (عود)، حمید خبازی (تار)، مصطفی مؤمنیان (سنتور)، فرهاد زالی (نی)، چاوش اسکندری‌خواه (رباب)، محمد مهدی بصیرت‌منش (قیچک بم)، عابد خدامی (کمانچه آلتو)، میلاد قریشی (دف) به اجرای قطعات پرداختند.

منبع: سایت موسیقی ما / سایت هنر آنلاین