ناصر چشم‌آذر کنسرت “نوستالژی” خود را در تاریخ بیست و سوم و بیست و چهارم اسفند ماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می کند . در این کنسرت بار دیگر اعضای ارکستر بزرگ ایستگاه به سرپرستی مهدی نوروزی در کنار چشم‌آذر ساز خواهند زد.

ناصر چشم آذر در این کنسرت در تلاش است آثار نوستالژیک و پرطرفدارش ازجمله “باران عشق” را روی صحنه ببرد و چون کنسرت‌های قبلی پذیرای نسل متفاوتی از جمعیت کنسرت رو در ایران باشد .

چشم آذر پیش از این درباره همکاری با ارکستر بزرگ ایستگاه گفته بود: آشنایی ما با مدیریت ارکستر ایستگاه از طریق همسرم بود که صحبت‌هایی داشتند و پیشنهادهایی شد و مشورت کردیم و ارکستر را دیدیم که کمی از کار را تمرین کرده بودند. دیدیم مناسب هستند و با تمرین‌های بیشتر با آن‌ها می‌توانیم به نتایج مطلوب برسیم. اکنون هم از این همکاری خوشحالم. مدیریت این ارکستر خیلی صمیمی و با دیسیپلین هستند و انشالله نتیجه دوستی و آشنایی ما هم نتیجه ی خوبی باشد.

کنسرت ٢۳ و ۲۴ اسفندماه نوستالژی‌های ناصر چشم‌آذر در تالار وحدت به همت موسسه “آوای دوران” و تهیه‌کنندگی رسول ترابی و همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه روی صحنه خواهد رفت و بلیت‌فروشی این کنسرت نیز آغازشده است.

منبع : سایت هنر آنلاین