آشنایی با تعدادی از اپلیکیشن های اندرویدی برای یادگیری بهتر پیانو

در این پست به کمک وب سایت های معتبر جهانی و نظرسنجی های انجام شده توسط کارشناسان و مردم عادی، ۹ تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش پیانو برای گوشی های اندروید را به شما معرفی می کنیم . این اپلیکیشن ها و سایر برنامه های موبایل فقط جنبه مکمل و سرگرمی دارند و برای یادگیری اصولی پیانو از آنها بعنوان منبع اصلی استفاده نکنید زیرا هم زمان یادگیری شما طولانی می شود و هم اینکه اشتباهاتی را در بدن خود جا خواهید انداخت که رفع آنها ممکن نیست. سعی کنید از کلاس های آموزشی یا نرم افزارهای آموزشی استاندارد زبان فارسی استفاده کنید.

معلم پیانو-piano teacher

این اپ یکی از بهترین اپ‌های پیانوی آسان در اندروید است. بیش از ۱۰ میلیون فرد پیانو را با این اپ آموخته‌اند.

این اپ شامل ۱۲۸ ابزار موسیقی و بیش از ۵۰۰۰۰ آهنگ می‌شود. نه تنها راه مفید برای لذت بردن از آهنگ‌هایتان بلکه یک اپ عالی برای یاد گرفتن نحوه‌ی نواختن موسیقی است.

اپلیکیشن مربی پیانو- Piano Lesson Tutor

این اپ درس‌های کانال یوتیوب الیسون را لیست می‌کند. الیسون به شما پایه‌های یادگیری نحوه‌ی نواختن پیانو را بعلاوه‌ی تئوری درجه ۵-۱ می‌دهد.

این اپ به شما بهترین شروع را برای آموختن نواختن پیانو با درس‌های ارائه شده توسط مربی و موسیقیدان حرفه‌ای می‌دهد.

پیانو رئال – Real Piano

پیانو رئال جالب‌ترین تجربه‌ی پیانو در اندروید است. این اپ ابزار متفاوتی مثل پیانو گراند، پیانو الکتریک، سنت، ارگان، گیتار اکوستیک، گیتار الکتریک، باس الکتریک، باس سینت، استرینگ، شیپور، ارگان توی، بانجو، ارکاردیون، سیتار، ویبرافون، فلوت، وکال و صداهای ساکس را ارائه می‌کند.

اپلیکیشن‌ بهترین درس‌های پیانو Best Piano Lessons

اپ بهترین درس‌های پیانو لیستی از مشهورترین آهنگ‌های تنظیم شده برای کاربران سطوح مختلف را ارائه می‌کند. می‌توانید آهنگی را از لیست برای نواختن انتخاب کنید، به آن گوش بدهید و سپس روی «نحوه‌ی نواختن» کلیک کنید. این اپ را همچنین می‌توانید به عنوان یک پیانو بدون حالت یادگیری مورد استفاده قرار داد. همچنین گزینه‌ای برای ضبط آهنگ خودتان وجود دارد.

پیانوی جادویی- Magic Piano

پیانو مجیک بهترین اپ پیانوی کامل مولتی تاچ برای اندروید است که دارای ۱۶ اکتاو کامل، ویژگی‌های نواختن موسیقی و ضبط، انیمیشن‌های زیبا، سینک‌های پیانو و مشخصات دیگری است. کیفیت صدای استودیوی بالا، ۶ اکتاو کامل، ۶ سینک پیانو، صداهای پیانوی سمپل شده، افکت‌های نوردهی ویژه، سرعت شتاب نت، ۱۰ بیت نمونه‌ی انواع مختلف، اسمات هندتیو تور برای هدایت و آموزش شما را فراهم می‌کند.

منبع : سایت سازی ها